Jag ville bara berätta...

... ATT DET BARA ÄR 4 DAGAR KVAR TILL SEMESTER. Wünderbaaar!

Börjar semester med att åka till Liseberg med våra fantastiska vänner, ska blir helt sjukt kul. Och på fredag slutar jag på mitt jobb.. Lite sorgligt är det allt.. Lite. ;-) Vissa  kommer man ju sakna sjukt mkt. Men men. Man får väl hoppas att man snart får en anledning att gå på mammaledighet :P

Lillstumpans tass har blivit mycket mycket bättre, o vi slapp penicillinen. Veterinären skrev ett recept fall i fall fotbadsbehandlingen inte funkade. Men de tycker jag att den har. Några dagar till bara.

10 dagar av ha tassen i klorhexedinshampobad, sen låta de verka 15 min. Då har jag snurrat in henne i handduk och haft henne i famnen under tiden, mutat med en spruta med kattmjölk lite då o då. Sen skölja av allt i ljummet vatten, sen torka tassen noga och till sist smörja in den med någon gel vi fick utskrivet, sen på med tratten för att hon inte ska slicka på de.. 2 gånger om dagen!! Suck.. Tur hon har varit en sån otroligt duktig liten misse. Mitt lilla hjärtegryn. Och nu de senaste 2 dagarna har hon fått vara utan tratt när tassen torkat.. Så duktig....




Sur katt med tratt. [Seeewr kaaht meid traaht]


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

Postat av: Mimmi

Varför jag inte sagt nått? Hmm... Vad skulle jag skriva? "Hej, jag är på akuten pga magont, men det är nog ingen fara" Känner mig som Lizette då. Tyck synd om mig typ.

Men nu gick det bra, o dom hittade inget fel på mig. Frisk som en nötkärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback