Mitt i semestern!

Tiden går så sjukt fort.. Har en jobbkompis som sa att det bästa med semestern är att längta efter den. Hon har SÅ rätt. Nu har vi haft semester i 3 dagar och vi har redan hunnit avverka 3 av 5 saker vi skulle göra. Vi har varit på Liseberg, vaccinerat katterna, målat om i hallen. Idag ska vi måla om i sovrummet och om en vecka åker vi till Gotland.

Jaha.. Sen var det till att börja på nya jobbet sen är ekorrhjulet igång igen.

Det enda som egentligen hade kunnat bryta min tristess, förmodligen till att jag har tristess av längtan, är en liten liten människa i magen. Nu i slutet av året har jag iaf 5 st som vi känner som ska ha barn... Kommer man orka åka runt och gratulera och titta på andras underverk? Tanken på det får mig att vilja spy. Känner mig som världens sämsta människa.Men, den tiden den sorgen. Största delen av semestern är kvar, tyvärr har de regnat var dag hitintills. För att berätta om något kul:

Sista arbetsdagen så kalla Camilla in mig på den andra avdelningen, där stod ett gäng och väntade på mig och en annan tjej som också ska sluta. Vi fick vars ett Thomas Sabo armband. Blev sååå glad och jag grät. Haha. Typiskt mig. Ja, kommer sakna vissa av dem riktigt mycket. Andra är jag redan glad att slippa. Men vi har bestämt att vi ska ut och äta i september. Det ska bli kul.

I lördes var vi med gänget på Liseberg. Riktigt kul hade vi, härligt och bli 7 år igen och skrika som en galning i bergodalbanan. :D Synd att det regnade hela eftermiddagen bara, men man kan ju inte få allt!

Och vi har målat om i hallen. Tror det blev riktigt bra, har inte riktigt hunnit vänja mig tror jag. Mammas väninna ska komma och måla på väggen, hon e bäst på de. :-)

Nu hör jag att mannen håller på att tejpa lister så det är väl bäst att jag hjälper till litta.

Vi syns i marschallens skugga, amen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback