Uppdatering!

Nu har de gått en tid sen jag skrev sist.. har varit lite mkt nu men jag ska försöka sammanfatta. :)


Fortf. sjukskriven 50% för foglossning, och kommer väl vara de tills jag klarar av att jobba mer än 4 timmar utan att sen komma hem o lägga sig på soffan och dö tills man måste resa sig upp igen.. Ska träffa läkare på BM-mottagningen eftersom att de e dom som måste sjukskriva mig när de gäller gravidrelaterade problem.

Ovanpå detta klarade jag som sagt inte sockerbelastningen så jag kolla mitt socker 7 gånger om dagen i 7 dagar för att de skulle kunna göra en sockerkurva. Nu skärpte jag mig såklart allt va jag kunde så jag har ju bara druckit vatten, inte ätit något godis eller bröd alls och mitt socker har legat exemplariskt hela veckan så jag klarade mig från insulinet! Tackar vi för. Nu ska jag "bara" ta 4 gånger på en dag, tre dagar i veckan fram tills förlossning. Vilket är bättre än insulin flera gånger om dagen. ;-)

Och sen, som om det inte skulle vara nog... Så har vi magsjuka på jobb, så fort de var bekräftat så skickade mina arbetskamrater in mig i köket och tyckte att jag kunde hålla mig där eftersom att jag är gravid. Jag rörde endast mat och disk, jag spritade mig så fort jag hade tillfälle medans jag såg mina stackars kollegor bokstavligt talat, vada i skit. Men, det hjälpte föga. Natten till fredagen började jag tömma kroppen på vad som fanns. Och det gjorde jag i ca tolv timmar sen sa jag till mig att de fick va nog, jag skulle vara FRISK.

Jag hade ju köpt biljetter till JAMIE CULLUM!! Jag och Anna skulle åka lördag morgon och om jag så skulle DÖ på kuppen så SKULLE jag åka bil i 70 mil för att ta mig till Dalhalla. Fanns inte en chans i världen att jag skulle missa de. Så två panodil och en spypåse i knät så lyckades jag bita ihop och på söndagen på vägen hem lyckades jag tillomed få i mig lite mat.

VÄRT DET. lätt värt det, jag hade kunnat göra det igen. Jamie är kungen ♥
Vilket fantastiskt ställe, vilken fantastisk musik, fantastisk kille.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback