V 16 (15+0, i morron)


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Vilken söt liten mage du börjar få :)

Postat av: Denise

Håller med ovanstående jättefin mage!



Nu är vi igång med den tredje ivf:en, jag är på sprutdag 4 idag av 12, så det sniglar sig sakta framåt. Planerat äggplock vecka35. Det känns väldigt hoppfullt just, men stundvis kryper rädslan fram. Men de försöker jag slå bort så fort den kommer. Nu ska det bara få gå vägen.



Massa kramar till dig!

Postat av: Miss S

Oj, du har ju verkligen fått en fin gravidmage. Så stor mage har minsann inte jag! Men det kommer väl.

Skönt att du inte har grav diabetes.

Postat av: Samona

Jag går in i v16 (15+0) idag :) Fin mage du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback