What goes around..

Garvade precis såå hjärtligt. H sitter i soffan, jag har ena benet i hans knä. Katten kommer och ställer sig på H och han klappar katten så häftigt att katten blir helt till sig och biter mig i benet, jag rycker till och råkar i samma rörelse sparka H mitt på kulorna. Taskigt att skratta kanske men de va hans eget fel. ;-)


Idag har jag varit hos sjukgymnast som klämde och drog och böjde på mig och som kom fram till samma sak som läkaren: "Jaa.. du har ju inte de typiska ishias-besvären.. Vissa saker tyder ju på foglossning. Men det är ju aaaaalldeles för tidigt".
Ja... Alltså det är mycket möjligt, men jag har inte valt mina onda ställen själv. Jag har ont där jag har ont, kalla det vad man vill men så är det. Det känns lite som om de ignorera det faktumet att det KAN vara foglossning för att det är för tidigt. Hmm..
Sjukgymnasten (f.ö. jättegullig tjej) va ärlig och sa att eftersom att hon inte var säker på vad det var så kan hon inte direkt hjälpa mig. Hon visade dock rörelser och gav tips på hur man avlastar "fogarna" i vardagslivet. Hon tyckte också jag skulle prata med min BM (som jag berättade att jag ska träffa i morron) om detta eftersom att dom vet förmodligen mer om saken, och ev. foglossningsbälte.

Ja vi får väl se vad dom säger. Det känns lite som om jag inte får ha ont där jag har de, för det är för tidigt. Hmm.. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback