Skötbord!

Skötbord - check!


Hittade ett vitlaserat skötbord på blocket för 300:-. Ett enkelt skåp undertill. Kanonbra! :-) Så tänkte vi köpa en vanlig hylla och sätta ovanför som man kan ha prylar som man vill ha nära till hands på.

Eftersom att jag nu är gräsänka så måste jag vänta med att få hem den till torsdag. Dessutom så sa Henrik att han ska ta med den till jobb och måla den så den blir helvit. Kommer bli kanonbra!

Ville bara dela med mig av de bästa rådet jag fått hitintills - ha en kudde under magen när man ligger på sidan. Såå skönt!

Läste att jag hade gått 208 dagar av 280.. Läskigt nära nu!


Tjingeling :D


Kommentarer

Postat av: eriika

åh tack! lillabroster ska önska en sån lampa i julklapp ;) men åhlens har så sjukt mycket fint! synd att de mesta ska kosta så mycke.. man vill ju ha lite av varje därifrån :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback