Sockerbelastning nr 3

Tredje gången gillt? 8,9 hade jag denna gången. Högt, men ändå inom kategorin "ok". Woho! Det enda de innebär är att jag slipper dricka skiten fler gånger... ;-)

Nu har jag provat,
en gång som den är, fast kall -  ok.
En gång fesjonken (skånskan där ja.. Haha.) - INTE ok.. Satt och höll på att kräkas i två timmar.. Usch..
Och en gång kall med citron - på gränsen till inte alls äcklig.. Så vänner som ska göra de.. HA MED CITRON! Dagens tips.

HB:t låg på 108 så det var också ok.

Bebis hjärta bankade på 135 slag/min och magen har växt till hela 32 cm! "Oj va du har växt" sa min BM.. Haha, okej. Tack?

För övrigt är de jämna plågor. Orkar inte gnälla, bara konstatera som det är. ;-)
Den som sa att de va mysigt o va gravid.. Ja, nä.. Jag vet inte. Trots att jag älskar innebörden så hatar jag allt som hitintills har med graviditeten att göra. Förutom ultraljuden och när man får lyssna på hjärtat..
Just telling the truth!!

Ikväll ska vi åka och hämta skötbordet. Wie :D Synd jag inte får sätta upp de o börja "packa" i det än.. Ska måla först. Tålamod! Haha. Obefintligt.

En timme på soffan nu innan Henrik kommer. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback