Ny design..

Har fixat ny design på min blogg.. Tycker faktiskt det blev riktigt bra om jag får säga det själv :D


Allt är lugnt i mitt liv.. Jobba, äta, skita, sova, skriva om det på facebook. Ungefär.
Eftersom att de inte fungerade med alla sprutor och det inte gick att komma till sjukhuset under jul o börja om från början så har jag bestämt mig för att prova öronakupunktur som en vän till mig håller på med. Föredrar de nålarna framför hormonsprutorna..  Mådde inte bra alls då så.

Fick ett brev hem häromdagen från IVF-kliniken att de mottagit vår remiss och att det lär dröja ca 3 mån innan vi får tid dit så vi tar det lugnt fram tills dess. Ingen stress.

Var ju tvungen att ta cellprov på livmodern innan de skickade remissen och jag fick svar på de också, de visade cellförändringar så jag ska dit igen så dom får kolla närmre på saken..


Annars e allt lugnt. Är så glad över de fina människorna jag har runt mig.. Ren kärlek!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback