Äntligen vår tur! ♥





Efter 4½ år av blod, svett och tårar.






Kommentarer

Postat av: Catta

GRATTIS!!!! :D

Så glad jag blir för er skull, detta är ni värd.

Kramar till er båda!

Postat av: Lizette

GRATTIS!!!!!!

Sitter nu med tårar i ögonen.. =) Vi är så sjukt glada för er skull.. =)

Kram på er båda så jättemycket!

Postat av: Anna

IIIHHHHHH!!!

Nu är det fan er tur! ser framemot att följa er resa =)

Ska ta hand om dej gummsegumman <3

Postat av: Mimmi

Grattis till er :)

Säger som Anna: Ser framemot att följa er resa :)

Kram <3

Postat av: Lina

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Är SÅ glad för er skull!

Postat av: Lizette

Klart det var er jag menade. :)

Postat av: Debbie

Ett stort grattis till dig! Är så glad för er skull. Visste inte om att du hade denna blogg, kul att du tittade in hos mig. Ska bli kul att följa dina inlägg.

Postat av: Pi - Mamma i Oktober!

Grattis!!!

Postat av: Veronica

Jag är så glad för er skull=) Grattis i massor..

var rädd om dig nu vännen<3

Postat av: Jenny

Grattis!!

Postat av: Anna Johansson

Omg! Grattis!!!

Postat av: Josefine Eriksson

STORT GRATTIS och lycka till på vägen =)

Postat av: Katja

Åh grattis.. :O)

Och jättestort lycka till på färden genom graviditeten och dess månader..

Postat av: Susann Wegstedt

Hej hej vad spännande dina poster verkar vara. lär verkligen att läsa din blogg igen! :p Hoppas du har en kul dag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback