♥♥♥♥♥♥

Nu när man vet resultatet så har man råd att kosta på sig ett "riktigt" test. Haha. Jag vet, jag är konstig. Men jag måste ju kompensera upp alla negativa test jag tagit :P


Annars e allt bra. Dom "vanliga" känningarna och så annars är det lugnt. 30 juni ska vi ner till Malmö på första ultraljudet och då kommer vi för hoppningsvis se ett litet tickande hjärta. ♥

Sen åker vi direkt till Gotlandsbåten och semester!! Ska bli så skönt. Så mycket jag ser fram emot och längtar efter nu. Fastän man är lyckligare än någonsin så sitter där ändå en gnagande oro.. Är det PÅ RIKTIGT nu? Kommer vi verkligen bli föräldrar, är där verkligen något i min mage eller kommer det skita sig halvvägs? Hmm.. Förhoppningsvis kommer det kännas lugnare efter man sett basse i magen... Vi längtar :D

Enligt tester man kan göra på nätet så är jag i v 6 och BF är 12-13 februari. :)





Kommentarer

Postat av: Anonym

Känner igen oron. Först kan man inte tro att det är sant, sen när man får "bildbevis" brukar det bli mer verkligt. Finns säkert tusentals saker att oroa sig för, men jag tror att det är en väldigt naturlig del av graviditeten och omställningen till att bli förälder. Som blivande har man ansvar för inte bara sitt eget liv utan också hyresgästen i magen. Ta hand om dig! Håller tummarna för att allt ska gå bra för er.

Postat av: Lizette

Om du vill följa bebisens utveckling så läs på http://growingpeople.se/ det var den enda sidan de får lämna ut till blivande föräldrar sa bm som höll i föräldrargruppen.

Postat av: Miss S

Tycks som vi har mycket gemensamt... Får också lite olika besked beroende på sida, om det är 12 el 13 feb som är bf. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback