Illamåendet från helvetet.

Okej, jag har hört att man kan må illa.. Men vafan, ska de vara såhär?? 

H va ute med jobbkompisarna igår, kolla fotboll och drack öl. Jag gick o la mig för jag va svintrött, han trillar in vid 1 och lägger sig. Känner doften av sprit, mår lite illa. Vaknar vid 4, måste gå på dass sen in o lägga mig igen. Tar ett steg in i sovrummet och känner "fylledoften" igen. Höll på att spy på fläcken, jag kunde inte va i rummet! Fick ta täcket och lägga mig i soffan..
Vaknar och mår precis lika illa, pendla mellan toa o soffa. Sen fick jag ta mig i kragen och göra vid mig eftersom att jag skulle till jobb. Man kan inte ringa och sjuka sig midsommaraftons eftermiddag... Går inte..

Mår lite bättre nu men har fortfarande klump i halsen och ibland vänder de sig i magen. Fruktar över att lägga mig för sen är det morgon och allt börjar om på nytt och då ska jag till jobb..

Men, har hört att det går över.. Om nån månad. :P


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tur att ni har den skönaste soffan i världshistorien då =)

Postat av: Anna Johansson

Det blir bättre :) Hoppas du tar det lugnt med lilla magen på jobbet :)

Postat av: Lizette

Jag var illamående till v 20.. =/ Hoppas det går över tidigare för dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback