FanFanFan.

Fan, det känns som om jag går i sönder. Jag har så ont i själen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Ibland kommer de upp sånna panikkänslor och jag kan knappt andas, får en klump i halsen så jag håller på att spy, blir yr i huvudet och hjärtat slår dubbelt så fort.

Har alltid tyckt att "panikångest" låter så löjligt, bara till att slappna av väl?
Men förstår nog nu.. Det kommer när jag är ensam hemma.

Så svårt att förklara. Tanken och känslan "jag kommer aldrig att bli gravid" kommer. Sen kommer allt över mig o de känns som jag ska svimma.

Men så går det över fort igen. Och nu ska jag snart till jobb. Life goes on like it never stoped.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback