Den som väntar på något gott..

Tiden har aldrig någonsin gått såhär långsamt. Känns som om klockorna stannar och går baklänges. Jag är så nervös, rädd, skräckslagen och hoppfull..


Vet inte om det har med nervositet o göra men jag vaknar flera gånger om natten och måste alltid gå på toa vid 4-tiden.

Det VÄRSTA man kan göra när man "ruvar" (som det så vackert kallas), det är att gå in på fl (familjeliv) och läsa om alla andra som varit med om samma sak och inte fick plus eller fick plus med fick missfall.. Och ja, så jävla dumt.. Men så finns de få solskenshistorierna som sitter där med sina bebisar och det är väl därför man fortsätter läsa.. Jag vet inte. Självdestruktiv helt enkelt.

Känner mig svullen, har ont i magen och kissar hela tiden. Tror fortfarande på nervositet. Men, hoppet e de sista som överger..


Kommentarer

Postat av: Micki

Heja heja!

Postat av: Lizette

Jag tänker på er minst 2-3 gånger om dagen och hoppas för er skull. =)

Det är galopp utanför Klippan så isf är det bättre du kommer hit om du vill leka barnvakt på söndag. =)=)

Postat av: Lizette

Jag fick själv trycka uppdatera några gånger innan den kom fram. Har skickat ett mail till dem så får vi se vad de säger om min statistik. Kunde se den i förrgår eller om det var igår iaf.

Postat av: Veronica

<3 <3 kram & hoppas hoppas..

Postat av: Denise

Jag tror på ett plus vännen, både för mig och dig!

Vilken dag är du på nu?

Kram Kram

Postat av: Lizette

Min statistik har kommit också. :)

Postat av: Denise

Hej igen :)

Är så nyfiken på hur de går för dig/er?

Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback