Bebisrummet.

Nu har vi målat och tapetserat färdigt.


Var på IKEA idag och skulle köpa ett skrivbord, så passade vi på att köpa en liten bokhylla som ska vi bestämt till bebisrummet. Så nu är den också inne och fylld med mina gamla älskade böcker samt lite småsaker jag haft till mina kusinbarn när de varit här. Köpte en sån liten korg också att lägga nallarna i.

Nu ska vi bara ha allt annat också, hehe.. Men de får vänta tills i Januari. Skötbordet kommer vi köpa när vi hittar ett på blocket som vi vill ha. Eftersom att vi inte har hittat nått än så får man ta tillfälle när de kommer.. Spjälsängen e ju på Gotland så den tar vi med oss hem därifrån. Men nu är det "jobbiga" klart iaf och vi har fått lite ordning på resten av vårt hem också.

Om 4 veckor går jag hem från jobb, sen är det jul veckan efter och då åker vi till svärisarna på Gotland och firar min födelsedag och jul, sen hem och då är det nyår, sen är vi redan framme i januari! Då får man nästan vara beredd på att bebis kan komma när som helst så det är skönt att de mesta e klart då. :-)




Kommentarer

Postat av: Mimmi

Ser jättefint ut! :)

Har ni gjort bra :D:D:D:D:D

Längtar tills er lilla bebis tittar ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback