Bebissaker!

Får väl erkänna att.. Nu är ju inte detta ens en bråkdel av vad som redan finns.. Jag skyller på att vi(jag) har haft gott om tid att samla på mig.. Och först nu erkänner Henrik att det egentligen är ganska smart eftersom att vi har ju möbler o småsaker kvar o skaffa och det kostar trots allt en slant. Men kläder och sånna saker är inget vi kommer behöva lägga pengar på... :-)




Skötbädd samt kläderna kommer från tradera, har sammanlagt kostat runt 100:-
(Mössan va jag ju BARA tvungen till.. Kallt när bebisen kommer ju.. Plus att den är sååå söt. haha)
Spjälsängsskyddet samt massa småhanddukar och ett påslakanset fick jag av en arbetskamrat.
Så har vi en babysitter jag fick av en arbetskamrat för typ två år sen.. ;-)
Ihhh jag vill ju börja använda NU! :D

Och idag är det exakt 3 månader tills plutten är beräknad! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback