Godkänd!!

Graviditetspenningen är nu officiellt GODKÄND av försäkringskassan.

För mig är det en stor sak då min tillit till FK nuförtiden är noll. Man får ju vara glad för det lilla!

Den 16:e december går jag hem. Den 17e dec ska jag ut med familjen och äta o fira min 25e födelsedag, julafton & att jag går hem från jobb! :D (Min mamma åker tillbaka till norge och jobbar den 19e...) Kvällen där ska vi på födelsefest för en kompis, den 18e ska jag träffa mina tjejer på middag o jukklappsleken sen den 21 åker vi till Gotland ♥
Där stannar vi i svärisarnas vård till den 27e.  Ska bli skönt och ha nästan en hel vecka tillsammans i lugn och ro på ett ställe det inte finns möjligheter att göra så mycket annat. ;D

Känner att de går bra nu.. Jag är nöjd. :-) Dock kunde tiden gått lite fortare. ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback