Kliar i fingrarna..

Jag vill köpa bebismöbler, bebissaker, tvätta bebiskläderna, komplettera med det som behövs, möblera.. Och jag vill göra det NU!! :D

Kliiiiiiar i fingrarna.
Nu när vi köpt barnvagn så är nästa "delmål" att köpa färg och tapet o fixa rummet.
Efter de kommer möblerna och bilstol.. Sen är de de roliga smågrejjerna kvar.. Hämta hem vagnen. Tiden går inte tillräckligt fort! :)

Foglossningen är från helvete.. Har tröttnat på att höra mig själv gnälla nu. Är dock beredd att ge upp jobb snart. Har hela tiden sagt att jag jobbar tills jag inte kan resa mig ur sängen.. Well, snart där.. :/


Men så är det. Älskar min man ♥ Han tar hand om oss så bra och är väldigt tålmodig med mig. ♥


Kommentarer

Postat av: Nelin - stolt hårunderarming!

Haha, ja, du hittade mig först. Det är lite skoj att två personer som jag känner sedan tidigare har hittat mig när LD länkade till mig.



Jag började köpa kläder på tradera långt innan vi började försöka. Jag älskar bebiskläder lite för mycket. Det finns så mycket fint! Försöker dock fokusera på att de ska funka praktiskt och att inte utesluta något pga konstiga könsnormer.



Mitt bästa tips är strumpbyxor, det är enkelt och praktiskt. Kan dock vara lite kallt under vinterhalvåret om man inte hittar lite rejälare modeller.

Postat av: Jessica

Hur bebis kommer till är ju vanligaste så =) så därför berätta jag så haha =) eftersom mina kom på det sättet. =).

Jag har inte hunnit läsa hela din blogg men har ni gjort avf... hmmm eller vad det nu heter haha =).

Men fortfarande kommer det från "pappa" in till "mamma" =) hahaha... eller har jag tappat tråden helt nu haha=)

Postat av: Nelin - stolt hårunderarming!

SV: Det här är en så otroligt svår fråga, och jag har enorm respekt för det faktum att vi har haft löjligt lätt att få barn. Jag kan inte ens börja försöka sätta mig in hur svårt det måste vara när det inte går eller när det tar sån lång tid.



Jag är dock tveksam till hela konceptet att det har blivit ett affärskoncept, men jag vet också att längtan efter barn går över sådana dilemman. Jag tycker att det finns så många bättre alternativ, och jag tycker att det är sorglig att det är så svårt att adoptera idag tex.



Jag är väldigt glad för er, att ni hade turen att det funkade med IVF och att ni slapp slåss ännu längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback