Dagens MSN samtal..

Maria säger:
Hej =)
Henrik säger:
Hej
Maria säger:
Va gör du?
Henrik säger:
dricker te!
Maria säger:
Gör du?
Henrik säger:
nej, gör du?
Maria säger:
Nej?
men jag fråga va du gör o du svarar "dricker te", e du full eller?
Henrik säger:
nej
jag vill dricka te, sugen?
Maria säger:
Haha.. Visste..
Maria säger:
Hej =)
Henrik säger:
Hej
Maria säger:
Va gör du?
Henrik säger:
dricker te!
Maria säger:
Gör du?
Henrik säger:
nej, gör du?
Maria säger:
Nej?
men jag fråga va du gör o du svarar "dricker te", e du full eller?
Henrik säger:
nej
jag vill dricka te, sugen?
Maria säger:
Haha.. Visst..
Pratar med mannen som sitter i andra rummet.. Seriöst, är det konstigt jag har problem o fatta va han menar ibland??? ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback