Huvudet fixerat!

Nu önskar jag dock att det var ett "bevis" på att det snart är dags (snart= inom ett par dagar, jag vet att den "snart" kommer ändåå.. :P)

Blodtrycket är normal, bebis hjärta bankar fint och hon tippade på att bebis kommer väga ca 4 kg om den ligger kvar till BF.
De säger ju att bebisen brukar följa vad föräldrarna vägde när dom föddes.. Jag vägde 2,8 och Henrik vägde 4,5 så då är väl 4 kg ungefär i mitten då.

Nu är jag verkligen färdig med att vara gravid. Är sjukt fed-up med att va gravid nu.. Gör inget annat än sover, äter o vilar. Och väntar på att Henrik ska komma hem från jobb, typ. Dock har jag många vänner som kommer o fikar med mig, vilket jag är jätteglad för.

Bebis bebis kom uuuut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback