TUL

Har varit på tillväxtultraljud pga. gravdiabetesen. Bebis är alldeles perfekt. (Som om jag inte visste det liksom..) ;-)


Har varit gravledig ca 3 veckor, trodde jag skulle vara rastlös och uttråkad, men icke. Kan dock ha o göra med min nya dygnsrytm. Lägger oss runt 23, somnar runt 00, vaknar allt mellan 3-5 pga. att det känns som om min kropp ska falla i bitar. Ont i magen, ont i höfter, ont i rygg, ont i armar.. Går upp, sitter/halvligger i soffan en timme, sen blir jag hungrig o äter, sen sitter jag vaken nån timme, sen blir jag trött o somnar och sover tills 12-13... ungefär så ser mitt liv ut just nu.. Haha.

Sen har jag väl en sak om dagen o göra.. Som jag vill göra bara för att inte sitta hela dagen. (Även om dagen innehåller många pauser.. ;))

I skrivandes stund står mannen och målar ärvegods-spjälsängen vit. Det är en spjälsäng som Henrik, hans syskon och syskonbarn legat i, nu är det snart dags för vår plutt att sussa där. :-)

vi har även varit och hämtat hem vagnen samt köpt bilbarnstol. Det blev en Maxi-cosi pebble med ISO-fix bas. Kommer bli kanon. Har varit runt på apotek o så och fixar smågrejjer också. IKEA o köpt madrass, bäddmadrass, madrasskydd och kudde. :-)

Nu är jag redo att få tillbaka min kropp! Och få ut bebis såklart.. Kom ut kom uuuut vi längtar efter dig! :)

Nu blir de lite bilder :D





Kasper kollar så att spjälsängen är ok och att bebis får plats..




Bilstolen.




Krokar man hänger på dörren. Har tittat på dom innan, nu bestämde jag mig för att de fick bli dom ;-)






En gullig handduk som va på rea.. ;-) Plus att den råkar passa perfekt till att ha på skötbädden :-D





Tjockismage V 35.



Kommentarer

Postat av: Lizette

Vi köpte många billiga diskhanddukar från Ikea som vi hade lite här och var som kräkhanddukar. Köpte även andra handdukar att ha på skötbädden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback