Utmaning.

1) Vad gjorde du för tio år sen?

Levde livet som man gjorde som 15-åring. Skulle börja gymnasiet efter sommaren.

 

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?

Började IVF-behandlingen =)


3) Fem snacks du gillar:

Pringles, choklad, ostbollar, bilar, toffefee. :-D

 

4) Fem sånger du kan hela texter till:

Massa barn o disney-låtar. Räknas de? ;-)

 

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:

Köpa hus, köpa ny bil, bjuda hela familjen på resa (Föräldrar, syskon, syskonbarn..), spara till Oliver, köpa sommarstuga på Gotland. :-)

 

6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:

Stentvättade stuprörsjeans, för små kläder, HÖGklackade skor, jumpsuit(utomhus..), Hello-kitty kläder...

 

7) Fem saker du gillar att göra:

Va med familjen, träffa vänner, va ute i fint väder, åka till Gotland =), sova ;-)

Fem dåliga vanor:

Är lat.. Lite för ärlig ibland, handlar fortare än hjärnan tänker ibland, bryr mig för mkt om folk o saker som man inte kan göra något åt... Är gottegris...

 

9) Fem favoritleksaker:

Datorn, mobilen, tvn..  om det räknas som leksaker.. Lego? :P Kommer inte på mer.

 

10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:

De som vill! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback