100418

En helt vanlig söndag.. Har tvättar, rensat i skafferiet, rensat i alla skåp vi har, lagt det vi inte behöver i loppispåsar, spelat Wii och håller på att laga hel kyckling i ugnen.. Den ska väl stå där inne några timmar såå.. Men de luktar gott och jag vill äta NU :D


Igår va vi ute o firade en kompis som fyller år. Käkade på Cantina sen satt vi där o drack drinkar och skrattade åt 40+are som dansade som om dom var sexiga 18-åringar.. Herregud vad vi skrattade.. Kanske lite taskigt, men vad ska man göra?? Eftersom att jag ska göra gravtest om en vecka så drack jag bara vatten... och ja. jag erkänner, jag är skittråkig utan alkohol.. Riktigt tråkig människa e jag.. Men vi va ändå ute till 1, sen körde vi hemmåt.

Har alla gravsymptom man ska ha. Svinont i brösten, molvärk i magen titt som tätt, glad/sur vartannat. Trött men rastlös.. Precis som jag är innan mens! Suck.. VARFÖR måste de va så lika symptom?? Skitstörigt.. Jaja, en vecka till får man väl stå ut.. De va ju inte så längessen de va två veckor så tiden går ändå rätt fort. Jag VILL verkligen av hela mitt hjärta och själv att jag ska få ett +!!!
Nu har tillomed svärmor börjat fråga efter när vi ska ha barn.. :P


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Hoppas Hoppas!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback