No ÄL.

Enligt stickorna jag kissar på var morgon så ännu ingen ägglossning.... :-/ skulle väl ha de mellan lör-lör så tiden är ju inte "ute" än... Fast vi har samkväm varannan dag fall i fall. Inte ens det är kul längre. Men hoppet sinar ganska fort nuförtiden har jag märkt. Jag är inte riktigt säker på vad steget efter här blir. Vet inte om de blir annan sorts tabletter eller vad.. Vet bara att jag orkar inte längre. Känns som som jag skulle kunna skita i de om de inte blir snart. Är sååå trött på sjukhusbesök.


Har iaf fått sålt min moped inför flytten.. Skönt, ett problem mindre. Åkte till väla och köpte ett par ljusa jeans, de förtjänade jag. Och en jättefin tunika/klänning. Något kul får man ju ha.

Nu ska jag ta en kopp te och försöka vara pigg till sambon kommer hem vid midnatt trots att jag ska upp tidigt i morron. Suuuck.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback