10-12-06

Varit på VUL koll idag igen. H var faktiskt med, han va ju ändå ledig. Inga särskilt stora ägg så läkaren ville att jag skulle ta två stora doser ikväll och i morron också, sen tillbaka på onsdag och kolla igen..

Dessa jävla sprutorna har gett mig mer finnar än jag haft i hela mitt liv tillsammans innan.. S u c k.Och ett fantastiskt humör. ;-)

Dock så tror jag inte att jag är "bitchigare" än jag brukar, dock lite känsligare.. O de e fan värre. Men men. De går bra ändå. Ska jobba kväll ikväll.. Med en av dem jag uppskattar minst.. hmm.... Jaja, what to do. Bit i de sura äpplet.

Vill avsluta med ett fantastiskt citat:


En gammal indian sa en dag till sitt barnbarn: "Två vargar krigar inom oss alla. Den ene vargen är rädsla och hat. Den andra vargen är kärlek och fred. "Vilken vinner?" frågade barnbarnet. Den gamle indianen svarade:"Den vi matar." ♥












Peace out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback