10-12-10

Jaha.. Jag åkte dit på onsdagen, samma procedur. Ett ägg som hade potential så han ville ge det två sprutdagar till.. Tillbaka i morse då det var min "riktige" läkare jag hamnade hos. Där var ett ägg på nästan 21 mm, mkt bra, och ett på 15. Så hon påpekade att risken för tvillingar finns (soo.... ?) och ordinerade ägglossningssprutan.. Så den tog jag ikväll och i morron bitti innan jobb e de bara upp och ha samkväm. Haha. Stackars H, på sin lediga dag och allt ;P


De "roliga" nyheterna är att hon ville skicka en remiss till IVF kliniken i malmö. Ok för mig! Så nu ska vi båda till provtagningscentralen och lämna blodprov på måndag så dom ser att vi inte har dragit på oss HIV eller syfilis sen sist. ;-) Sen är det ca 3 månaders väntetid. Det är väl ca 2 mån kvar på denna "omgången" sen tänkte jag att vi ger det en gång till, sen skiter vi i det fram tills vi har tid på IVF.. Ooooorkar inte..

De var allt för nu.. Nu ska jag sova så man orkar upp tidigt i morron.. Haha.








Vi syns i marchallens skugg, amen.


Kommentarer

Postat av: Anna

CHANSEN finns att det blir tvillingar =) toppen ju! <3 håller tummar och tår! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback