10-12-17

Jaha, fredagkväll. Jag & H sitter här med vars en dator i knät.. Gott! ;-) Skulle hem till en kompis ikväll men kände inte alls för de..


Har varit och lämnat cellprov idag. Är det inte det ena så är det de andra, alltid. Visst, upp i gynstolen. Den känner vi till vid detta laget.
"Jag kan tyvärr inte använda glidmedel på instrumenten för det kan förstöra provet". Visst, okej.
"Rider du?" nej.... "Okej.. För du har VÄLDIGT starka muskler.." Jaha okej... Vilket resulterade i att hon fick kalla in någon annan till att hjälpa till att bända isär. Skönt.. Mycket skönt! Sen in med en jävla toaborste i livmoderstappen där..  Fy fan va ont det gjorde.. Och då var jag på tre VUL förra veckan och gjorde en kontrastundersökning..

Nä, de gör jag fan inte om. Kommer man ut där, har ont och är sur för de. Och ironiskt nog så ligger ju BB vägg i vägg med gyn.. Jag kom nog mitt i besökstiden för där var säkert 3 familjer med bebis och fotografering och allt.. Och de blev lite mkt där så jag började lipa. Så jag kände att soffan ikväll var mitt enda alternativ.

Till råga på allt så halkade jag två gånger igår, och nu har jag så ont i min skuldra så jag knappt kan lyfta min arm..

Bara gnäll idag.. Men trots allt är jag rätt nöjd. Har mina vänner, mina kissar, familjen och min fina man.... <3




Min lille Whiskey som bebis....



Vi syns i marschallens skugga, amen.





Kommentarer

Postat av: Anna

men lilla gumman! vilken skitdag du har haft! =(

kommer óch kramar på dig i morgon! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback