Dagens roligaste msn-samtal.

Maria Kullenberg säger
De råkar inte va så att du va typ utanför norrehedskolan i fredes och jagade en kanin? hahaha
Niclas säger
haha
ville inte den skulle dö
hehe
Maria Kullenberg säger
va de du??
hahaha
jag DÖÖÖR
jag förstod ju att de va därför, men de såg roligt ut
Niclas säger
mm
så var det en fritidsgrupp sidan över
Maria Kullenberg säger
Hahaha jag såg de!
Detta va nog årets roligaste
fick du en applåd?
Niclas säger
jag lyckades
Maria Kullenberg säger
hahaha. jag kan inte sluta skratta
Niclas säger
vad gjorde du där?
Maria Kullenberg säger
farmor o farfar bor på odengatan, hade varit  o fikat
Niclas säger
ej
Maria Kullenberg säger
hahaha... skitkul!
Niclas säger
inte varje dag man får kännas sig som super hjälte
M säger
De råkar inte va så att du va typ utanför norrehedskolan i fredes och jagade en kanin? hahaha
N säger
haha
ville inte den skulle dö
M säger
va de du??
hahaha
jag DÖÖÖR
jag förstod ju att de va därför, men de såg roligt ut
N säger
så va det en fritidsgrupp sidan över
M säger
Hahaha jag såg de!
Detta va nog årets roligaste
N säger
jag lyckades
M säger
hahaha. jag kan inte sluta skratta
N säger
inte varje dag man får kännas sig som super hjälte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback