Happy fucking birthday.

Fick en födelsedagspresent av min kropp. Mensen. Tack för det. Sprutor i mer än 2 veckor helt i onödan. Så jävla roligt är det faktiskt inte. Och eftersom att det är mitt i julen så har dom ju såklart inte telefontid.. Och jag va isf tvungen till att ha en tid på min 3e mensdag så de kan berätta hur vi ska fortsätta, vilken dos med sprutorna och så.. Men eftersom att det var julafton då så.. Ja, en semestermånad? Sen nästa omgång blir de väl sprutor igen sen har vi väl förhoppningsvis fått tid till IVF.. Sjukt spännande faktiskt.. Känns som om IVF är vår enda chans, inget annat verkar fungera.


Men har haft en mysig jul, älskar min man så himla mycket! Om 4 dagar åker vi till Gotland. Ska bli så skönt..!



Vi syns i marschallens skugga, amen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback