6 dagar kvar till dag 1.

Får ju uppdatera så Anna har något att göra :D


Som rubriken lyder så har jag 6 dagar av provera, sen blir det mens och dag 1.
Jag har köpt en sån familjekalender med 5 spalter i, en för H´s jobbtider, en för mina jobbtider, en för födelsedagar, en för vad vi ska göra och en för att hålla koll på alla tabletter och sjukhusbesök ;-)

För övrigt tror jag att vi har kommit överrens om att försöka hitta radhus eller en stor lägenhet o flytta till o tjäna pengar innan vi hittar hus.. Dessutom e de skönare att hitta hus utan att känna sig pressad och stressad och med bara 3 mån uppsägningstid ist för 6 som vi har nu.. Känns som att man inte har råd med en dubbelhyra.. Iaf onödiga pengar..

I morron ska jag jobba min delade tur. 7-13.30, sen lägga sig o powernappa i 2 timmar sen jobba till 21. Det är så underbart. ;-) Men hellre det än att jobba en helg till.

Kan avslöja att jag har sökt nytt jobb.. På Villa Louise. De sökte en som har fast tjänst i staden. O de har jag ju. Så, bära eller brista. Var ett ganska spontant sök, men men. har jag ångrat mig så kan man ju alltid säga nej. :-) Om jag nu får det!

vet inte riktigt mer vad jag ska säga.. H håller på att steka karré och i ugnen står en form med klyftpotatis, morötter och lök. Nam nam :)

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback