Dag 29

6 dagar kvar till BIM. Visserligen är jag ganska säker på att där är tomt eftersom att jag inte haft ägglossning. Tror jag.

Jag hade telefontid med läkaren idag. Inget överraskande sades, dubbla dosen nästa omgång. Prova de två gånger, sen ny tlftid om de inte blir nått. Har också fått kallelse till kontrastundersökning av äggledarna. Ska ringa o beställa tid till det när jag fått mensen. Vilket lär bli dag 35+10 för jag tror inte jag kommer få nån av mig själv. De känns inte så nu iaf.
Sen eftersom att jag har fyllt 23 så har jag fått kallelse till att ta cellprover på livmodern.
Då återstår bara alla VUL och blodprover.... Suck.. Och så surar dom på jobb för att jag missade en kurs.. Hur faaaaan ska jag kunna hålla reda på allt?? Blir pittögd av alla tider.

Sen ovanpå allt ska vi titta på hus..
Har skickat intresseanmälan till ett hus till
http://www.hemnet.se/beskrivning/530649?r=3
Dom har inte ringt om det än så vi får se när vi ska dit.

V.9 kommer svärbror med familj ner, ska bli kul. Hoppas jag får semester bara. Då är jag ledig en vecka. Gött mos :D


Nu ska jag gå o vika tvätt. C ya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback