Jag har hittat mitt drömhus!!!

http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3MOJ1GBDGVNJKKIO

Kan det bli bättre? Bo mitt i skogen, stor tomt, fint hus, INGA grannar, INGA vägar och som H sa "jag kan skjuta vildsvin i trädgården"
Nu får man ju inte det, men man kan. ;-)
Det är inte jättedyrt och ALLT är perfekt. Då återstår bara en tå i kläm; det tar 35 min in till stan. Där jobbar H.
Och enl eniro tar det ca 40 min för mig.. Visst det är kanske inte så kul o pendla. Visst blir lite dyrare med tanke på bensinkostnad. Men kan det inte vara värt det när man har hittat sitt drömhus? Jag kan köpa en bensinsnål diselbil!

Jag har anmält oss till visning, får åka ut där och titta så kanske han inser hur perfekt det är :)
Nu är ju han sån så han kommer på massa negativa saker.. Tänk när det snöar och så? Jaja, men alla andra som bor i skogen klarar sig ju :P

Åhhhh ge mig huset!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback