Klassåterträff?

Ganska intressant och se var vi har kommit i vårt liv, själv tycker jag att jag har gjort ganska mkt... Men ja, tydligen så finns det dom som gjort mer. ;-)

Jag visste att hon höll på med musik, men insåg väl inte riktigt att hon va så "känd" förens jag såg denna:
http://www.youtube.com/watch?v=yJvQFcNGMlM&feature=player_embedded
Haha, nu är det så att vi inte tyckte om varandra. Eller ja, vet inte va hon tyckte om mig. Men man kan inte gilla alla. ;-) Men jag e inte bitter, kul att det går bra för henne!





Och ett litet bildbevis:
Ja, ni som känner mig vet ju vem jag är.. Haha ;P Ser likadan ut.. Tycker jag Sabrina gör också.


Kommentarer

Postat av: Anna

Där ser man!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback