Ledig helg ftw.

Gott med ledighet. Ikväll har H en kompis här. Det blir tacogratäng, öl och tydligen är det melodifestivalen ikväll. Där emellan brukar det bli guitarhero och sånt som pojkar nuförtiden leker med. ;-)

Imorron e de BIM, men jag tänker inte slösa gravtest på de för jag vet att där inte e nått.

Mådde illa som fan igår. Sjukt ont i magen. Kunde inte äta något sen gick jag o la mig tidigt.. Mådde bra i morse men se lagom till frukosten skulle intagas så mådde jag illa igen.

Har vägt mig och fick ett mkt glädjande resultat. Har gått ner typ 6 kg på några månader :D Så nu väger jag under 80, och de va ett par år sen jag vägde de.. Så jag e sjukt glad. De roliga är att jag inte med meningen har bantat, jag har bara ätit vettig mat så att säga. Bara druckit vatten, kaffe eller thé. Kanske lite jucie ibland. Mkt frukt och inte så mkt bröd. Så ja, jag e nöjd. -15 så kan jag bli riktigt nöjd. :D

Nu ska vi äda!

Posshajje


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej Gumms!

Fy vad jobbigt att må illa sådär! kanske ska ta ett test iaf ^^

6kg är ju jättebra! duktig du är!! du är rätt på det, inte banta-ändra livstil! Jag är snart redo för lite vattengympa. om jag fortfarane får va mä ;)

Följer din blogg med spänning! (får snart uppdatera, har abstinens ) kramar från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback