Man mår som man förtjänar...

Va hos en kompis igår och drack lite och snacka mkt skit.. Grymt trevligt. Men, sen mår man ju som man gör efteråt. Trots Helenas bakistabletter.. Haha..

Sa jag förresten att vi har köpt en ny dammsugare? Har blivit dumförklarad ganska många gånger.. Haha.. Men den e skitbra. Så jag bryr mig inte om andra. Ni är bara avundsjuka ;P
Det är en dammsugare som bara går på vatten. Miljövänligt, we like!

Fick min mens igår. Så, då är vi på dag 2. :-)

Puss på er.


Såhär ser dammsugaren ut!


Såhär ser det ut när man använt den. EWWW ;)



Kommentarer

Postat av: Anna

Haha, försäljaren ringde mig idag :P

Postat av: Anna

inte mitt inlägg det ovanstående :) en annan anna! ;) måste säga att ni har köpt en GRYMT BRA dammsugare, skit i va de andra säjjer! Jag är ju en insider :D ( den är väldigt dyr och kunde varit billigare ) men väldigt bra. Har du dammsugit sängarna än? jag säjjer bara: varning för känsliga tittare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback