Sista Proveradan.

Så fort jag har fått konstaterat att äggen inte är stora nog, då man fått svart på vitt att det inte blir bebis den gången, så slappnar jag av och tänker positivt. "jaja, tar vi nästa omgång". Men sen börjar jag äta alla dessa piller och det börjar närma sig VUL och jag blir helt lipig. Tänker på bebisar och framtiden och sen får jag för mig att jag aldrig kommer få barn Sen surar jag o bråkar så blir H kingig.. Och ja, vafaaaan.. ORKA hormoner. Skyller på dom. känns lättare då. Så måste man va glad och framåt på mitt relativ psykiskt krävande jobb.. Kill me..

På tal om jobb. De ringde från Villa Louise igår, jag ska på intervju på måndag...... :D
Nästa problem: Jag vet inte om jag vill ha det??? Jag sökte de som en kul grej liksom. Min arbetskamrat som ville ha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback