Babyboom.

Då har ännu en kompis fått barn. Är dock jätteglad för hennes skull. En fin liten son fick hon igår. Grattis igen!


Dom säger att man inbillar sig att helt plötsligt ALLA får barn bara för att man själv försöker. Men det kan ju inte vara inbillning att 5-6 vänner har fått bebis sen i somras? Jag kan liksom bevisa det...!

Konstaterade att om jag blir gravid inom 1-2 mån så blir förmodligen bebisen född i december. De vill jag inte, vet hur det känns att fylla år så sent.. inte för att vi kommer sluta försöka för det. Men ändå. Sen konstaterade jag att jag inte kommer bli mamma i år. Risken är iaf väldig liten.. Då blev jag lite ledsen... Faktiskt. Men va ska man göra åt det.. Har vi tur så kommer jag iaf bli gravid i år. Det säger ju testerna på facebook att jag kommer bli, och kan man inte lita på dom så vet jag inte vem man kan lita på! ;-) Hahaha... Ironi. Jag hoppas ni förstod det.

Min älskade sambo berättade igår att han tyckte att det var dags att dra igenom huset med en storstädning.. Jaha, gör du så. Tydligen var det inte så han menade. På något sätt påstår han att 90% är min skit. Förstår INTE vad han menar. Menar han lådan med alla foto som ligger i vardagsrummet? Eller kameran med väska och alla sladdar som ligger utspridda? Eller menar han smyckena och kläderna som ligger lite  här och var? Nåja.. Kattleksakerna är faktiskt inte mina. Trots det så anser han att eftersom att katterna är mina så har jag någon form av ansvar över kattleksakerna också. Jag tycker att han är HELT ologisk... ;)

Ja, nu ska jag gå upp och sätta igång symaskinen. Ska sy en kattbädd och skicka upp till min bror som precis skaffat kissekatter.

Hoppas ni får en fantastisk helg, för det ska jag ha. Ledig tills på tisdag!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback