Dag 10

Jobbade 13.30-21.30 igår, hem, ner i sängen. Men eftersom att Henrik jobbar kväll denna veckan och kommer hem sent så kan jag aldrig somna innan jag vet att han är hemma. Sen hinner jag somna under tiden han går upp i trappan.. ;-) Men måste höra att han har kommit hem. Så jag somnade vid 00.30-tiden. Upp 5.30, jobba till 15.30.
Hem, åt, somnade. Haha... Sov i nästan 3 timmar. Jaja, är man trött så va ska man göra?

Jag är ledig i morron, skulle åka och träna men min kära tränarkompis har blivit sjuk. Kanske ändå bra eftersom att jag inte är helt frisk än.. Ganska hostig fortfarande.
Men i morron eftermiddag kommer mamma hit och lämnar Ricki plutten så ska jag ha honom till kvällen. Ska gå en lååååång runda med honom så får jag både frisk luft och lite träning. Ricki också.

Jag funderar på att köpa ägglossningstest, någon som har någon erfarenhet av sådana? Tell me!! Nu ska jag visserligen göra ultraljud på fredag där dom tittar på blåsorna som ska bli ägg, om det är stora nog att orsaka ägglossning eller ej. Men dom berättar inte om jag har ägglossning eller inte. De gör ju visserligen blodprovet jag ska lämna, men det tar ju tid innan man får svar på de.
Och på fredag måste jag skämmas för att jag glömde blodprovet förra gången... :-( Men herre gud, alla piller och dagar och tider... Jag blir knäpp. Jag är glad att jag oftast kommer ihåg när jag ska jobba eller inte ;-)






Ricki


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Söt hund:)

Tråkigt att du oxå har varit sjuk. Helt knasigt att man alltid blir dålig när man är på o verkligen ser frameot att träna.

Men nästa vecka får vi ta kraftag:)

Håller tummarna för er på ultraljudet.

Ta hand om er!

Kram

Postat av: Anna

Jag har provat ägglossningstest en gång, funkade skitbra ;) Kan vara en bra grej att prova. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback