Dag 15 fick jag det till utan att titta i kalendern.

Sjukhuset i morron igen då. Så typiskt. Jobbat hela helgen, trött som ett ras. Brukar ju få ha sovmorgon då, men icke. 8.30 ska jag vara på sjukhuset.


Fick ett sms av sambon 13.30, då hade han kört hem från jobb för att han mådde dåligt. Stackars karl. Så jag fick åka och storhandla själv efter jobb. Hem, gjorde det enkelt för mig och lagade korv stroganoff, efter önskning från H.
Sen lutade jag mig mot en kudde på armstödet och blundade. Helt plötsligt var klockan 22! Så man kan väl kanske säga att jag har fått min sovmorgon nu? ;)

I morron eftermiddag ska jag hem till mor min och hjälpa henne med att klistra upp vävtapeter så hon blir klar med sitt sovrum. Ni vet hur män är "nu ska jag renovera sovrummet", så mammas gubbvän (pojkvän känns så konstigt att säga;)) rev väggen mellan de två rummen spackla och slipa väggarna, satte upp vävtejp på 1/3 av väggen, sen målade jag och mamma, sen blev de inte mer. Mamma har försökt pika med att köpa lim, för han säger att han ska. Men ja. Så vi gör de själva. Offrar min lediga dag för de, men va gör man inte för mor lilla mor. :)

Får väl ta med han, den stackars lille pågen.. Så får han ligga i mammas soffa o tycka synd om sig själv lite ;)

Jepp, men vi får väl hålla tummarna för att den lilla äggblåsan har växt sig stor och stark så han kan ge mig en BEBIS. ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback