Dag 33

Har försökt få tag i gyn halva dan. "Vi har för tillfället ovanligt långa telefonköer, prova att ringa igen senare." Orka. Jag behöver ju prata nu.
Får jag inte tag i dom i morgon så tänker jag börja äta pergotime ändå. Min kropp. Och eftersom att jag uppenbarligen hade ägglossning denna gången så borde jag få det nästa gång också. Så, bära eller brista.

Nu när jag har börjat skriva denna bloggen och ge ut dem till de "utvalda" så inser jag vilka fina människor jag har runt mig.. Känns otroligt skönt att veta.. Både jobb och "privat", vänner och bekanta. Folk som går att prata med, folk som förstår, eller som försöker förstå. Jag hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig och jag hoppas verkligen jag kan ge tillbaka minst lika mycket som jag får av er.

Och jag älskar min sambo över allt annat. För att han försöker, och för att han är den han är helt enkelt. Oslagbar.


Kommentarer

Postat av: Pia

Men älskade du! Du vet hur mycke du betyder för mig.. Jag kan inte leva utan dig..+ att allt det du har gicit mig i 4års tid.. Det e så mycke så jag kan inte beskriva bara..

Du tog mig upp från mitt svarta hål jag stod i.. och gav mig en ny syn på livet..

Hoppas att vi sitter på hemmet och skrattar och har det kul sen.. vill aldrig vara utan dig.. Från din eviga vän Pia <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback