Dag 9

Sista dagen med Pergotime idag. På fredag ska jag göra VUL. Ringde precis gyn men dom har lunchstängt. Typiskt.
Då börjar snart den "schmalagda kärleken", varannan dag i en vecka. Krystat? Eh, ja.. Förra gången gick det bra, men första gången va de inte kul alls.. Inte ens lite. Det är ju tur att man tycker om varandra i allafall!

Har varit sjuk nu i över en vecka.. Började med feber o halsont. Nu är det bara host, nysningar, snörvel och att rösten försvinner ibland.. Kanske skönt för min omgivning iof. ;-)

Vi var utanför Ekeby igår och köpte 3 m2, riktigt skönt och veta att man har ved hemma som räcker fram till sommaren. Eftersom att vi är ganska beroende av den. Pelletspannan håller huset ifrån fryspunkten, värmen kommer från elden i kaminen. Typ. Tur man inte äger huset, då hade jag sålt det. ;-)

Min illa Ofelia. Mysigaste flickan :-)


Kommentarer

Postat av: Anna

Ska hålla tummarna den veckan ;)

Föresten har du själv fixat till din blogg?

Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin, det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaaam!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback