Nehepp..

Han hittade inte så mycket.. Så det blev inte mycket denna gången heller. Men jag ska lämna blodprov den 25E!! Påminnelse tack? ;)

Har en telefontid till min läkare i början av feb, så då blir det väl till att höja dosen. Då får vi väl hoppas att det går bättre då..

Nu ska jag göra ve mig och åka till jobb. Avslutar med ännu en bit text från en låt av en av tidernas bästa band - Queen.



In these days of cool reflection
You come to me and everything seems alright
In these days of cold affections
You sit by me - and everything's fine

Just your smile can smooth my ride
These troubled days of cruel rejection
You come to me, soothe my troubled mind
This should be heaven for everyone




Kommentarer

Postat av: Anna

Va synd. Hoppas det blir bättre nästa gång! Nu till en dum fråga: Vad kallas det när man jobbar som du, både dag och kväll? Typ blandat schema? Har börjat knåpa på jobbansökningar om du undrar.. hihi.

Postat av: Gunsan

Fan då, ska försöka komma ihåg att påminna dig.

Postat av: Anna

Jag tänkte mer söka tim och så, chansen att man får ett fast är väl minimal :/ Kärnhuset blir det inte för det är privat och det är andra regler där när det gäller funktionshindrade barn, tyvärr :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback