Nyinflyttad!

Trivs redan som fisken i vattnet. Spontanbesök från vänner och förfrågor om att hitta på nått. Love it. :-)


Synd att VISSA vänner ska bo så långt bort.. Dålig stil!

Bara ett par lådor kvar, sen e allt uppe.

v 32, 33, 34 har jag semester, efter det börjar jag på de nya jobbet. Ska bli najs.

I morron har jag tvättid mellan 8-12, känner lite konstig efter att man har haft egen tvättmaskin nästan 3 år. ;) Men vi ska köpa ny, vi ska bara göra vid i badrummet först.. Men först vill jag måla den GULA hallen. Funderar på typ ljusblått eller ljusgrått. Förslag?

Nu ska jag sova. POsshajje


Kommentarer

Postat av: Anna

tack för inlägget! kärlek

ljusblått är fint! passar alltid :) varma färger är me fint typ orange osv...

i morgon maria är det dags!! wiohoo är du redo?!

Postat av: Anna

haha slarv från min sida :) men blått är ju fint som sagt :)

du, då får du vila! du får inte vara trött i morgon!

men jag förstår att du är helt slut nu efter flytten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback