Stressbäver?

Nu e de mkt på gång.. Tis-tors ska vi va hundvakt till en kompis golden. Lite stress för katternas skull, men ska stänga balkongdörren och bara ha öppet ut med fönstret så dom får hoppa in o ut där så man vet att dom är själva.  Tänkte stänga till sovrummet så de bara är en glipa så katterna kan gå in o va där själva. Annars kommer inte mina kissar gilla mig så mkt.

Sen på tors kommer svärmor med H´s syskonbarn. Dom ska stanna till söndag. Har fixat så jag är ledig på fredag, tänkte att vi skulle åka till Skånes djurpark. Sen på lördag ska vi ju på bröllop. Min käre man är inte den bästa på att boka in o så... :P
Typ vid 11 ska jag hem till min kära Pia som ska gifta sig. Fixa frillan o så... Jag ska läsa en dikt under vigseln, ONERVÖS!
Träna träna träna så man kan den....

Har inte så mkt mer o skriva nu...


Vi syns i marchallens skugga, amen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback