100607

Jag får börja med att säga igen; GRATTIS älskling på födelsedagen. 31 bast. ;-) Han fick frukost på sängen och en flaska "fin-wihskey". Sen fuskade vi lite och han fick ett paket på kudden i går kväll. Och i det fick han Per Morbergs grillbok, för han tittar alltid på de tv-programmet.. Sen när han kom hem från jobb idag så stod där ett paket i köket innehållande ett datorkrigsspel som han ville ha. :-) Sen nu ikväll kom mamma o hennes gubbe och åt prinsesstårta jag gjort. :) De blev nog en bra dag! I morron ska jag på VUL på morgonen, kolla om där e några fina ägg. Sen ska jag på intervju på ett ställe i stan.. HOPPAS HOPPAS jag får det....!! Nu ska jag nanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback