100609

Ett ok ägg på VUL, spruta på fredag. "Superstimulering" med sprutor i augusti, sen remiss till IVF i Lund..

Kommer till jobb idag. Ännu en gravid.. Vad är detta?? Va hände för några månader sen som inte jag var med på?? var vi dom enda som inte hade strömavbrott eller? Jaja, what to do. Så vågar folk knappt prata med mig för att de känns taskigt eftersom att vi försöker.. Trams..

Var på jobbintervju igår. Det kändes riktigt bra. Lägligt nog fick jag mitt nya anställningsbevis idag.. Gick in till chefen o sa att jag inte ville skriva på den.. ;-)
Samtal mellan mig o chefen:

Jag: "Jag har sökt nytt jobb.. och jag hoppas jag får det"
Chefen: *Morr* "Mariaaaa......"
J: "Ja jag vet, skitjobbigt mitt i sommaren och allt.."
C: "Ja men det hade väl inte spelat någon roll vilken tid på året, jag vill ändå inte bli av med dig. Du är så himla go!"


Hahaha.. Gulligt. ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback