Dop och bröllop!

Ja, idag har jag både varit på dop och bröllop. Dopet var för en kompis son och bröllopet, ja de tror jag ni vet. ;-)


Superfint dop och underbart vackert bröllop. :-) Jag har lipat hela dan. Haha..


I dop present fick den lille killen ett halsband med bokastaven "W", som är första bokstaven i hans namn. Tillsammans med det fick han ett kort med en dikt jag hittade på nätet. Tycker den är så otroligt fin så jag vill gärna dela med mig:



Vi önskar dig inte guld lilla barn
ej heller pengar och makt.
Vi önskar dig modet att vara dig själv
och att stå för det som du sagt
Vi önskar dig inte en stenfri väg
men styrkan att vägen gå
Vi önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på







Bild på en nydöpt och slagen hjälte :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback