JAG FICK JOBBET!

Läskigt.. GLAD.. ÖVERLYCKLIG... Skitskrajj.. Lite ledsen. Ska nog bli bra dehär!! Kanske? JODÅ! Mycket bra saker idag.. Allt e så jävla bra ibland.. När man lyckas. När man är NÖJD med sig själv, när andra är nöjd med en. När folk bryr sig och visar omtanke, KÄRLEK. Kommer sakna vissa.. Vissa helt URBRA människor. MEN vi ska ses ändå..

Vissa vänner jag redan har. Nya och gamla.. ni vet vilka ni är. Vad skulle jag gjort utan er?? Och du, TA ÅT DIG! Du är så jävla viktig för mig!!! Även om vi inte träffas så ofta som vi vill... Men du finns ALLTID i mitt hjärta och tankar. Kom ihåg det!!




Månne en förkylning på G? Känns inte helt 100.

Nu ska jag och min älskade, fina, sexiga, roliga, söta, HETA man gå och lägga oss...







"När någon skadar oss skall vi skriva det i sand där förlåtelsens vindar lätt kan sudda ut det. När någon gör något bra, bör vi gravera in det på en sten där ingen vind någonsin kan sudda ut det."







Peace out... och............................ KÄRLEK!!





Kommentarer

Postat av: Anna

Härligt att läsa att du är glad! Grattis till jobbet men ehh... vem vill inte ha dig som anställd! ;) Räknar mig själv som en av de "nya" vännerna och mej blir du minsann inte av med! <3 härligt Maria!! nu fick vi sol med, det är bara för att du är glad! :)

Postat av: Mimmi

Grattis än en gång till jobbet! Det kommer att bli superbra! :) Som Anna skriver, jag räknar mig oxå till dem nya vännerna, o det blir svårt att bli av med mig;) Roligt att det ordnar sig för dig, Verkligen!!!!!!! YAY!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback