Suck

Jag blir så trött.. Folk säger "Men försök att inte tänka på det så går det lättare" för de första, tack för expertrådet. För det andra, hur ska jag kunna sluta tänka på det när du tar varje tillfälle att prata om det?? jag började skriva blogg för att jag inte orkar prata om det och bara för att du får läsa min blogg så innebär inte det att jag vill att du ska komma och diskuterad det med mig sen. Vill jag prata om det så lär jag berätta det, annars låt mig vara!! Och fråga inte hur det är med mig för de är inte bra och det vet du!! Jag vill bara vara ensam. Vill inte att du ska tycka synd om mig. Skiter i om jag är otrevlig och ego, det ger dig Bara större anledning att låta mig vara!


Kommentarer

Postat av: Anna

förlåt! <3 menar väl :) ska vi äda kaga istället!

när kommer ni och går med mig?? behöver rasta valkarna lite ;)

Postat av: Viktoria

Hej!

Håller verkligen med dig, hade känt och gjort på samma sätt som dig................. Man måste vara ego och fåp lov att vara själv..... kram.........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback