ÄNNU mer gnäll... och lite bröllop.... :-)

Rent spontant känns de som om jag bara gnäller. Sen kom jag på, OCH? Det är min blogg.. Vill man inte läsa så måste man ju faktiskt inte. Just nu e de fan mest skit.. Hatar mitt jobb för tillfället. Hade kunnat sjuka mig för resten av året nu. Brötit mitt ben för att slippa åka dit...


Och i skrivande stund kom jag på att jag glömt ringa min älskade vän Pia, så de fick jag göra..
Och hon frågade, eller ja, frågade och frågade.. Berättade att jag ska va tärna när hon gifter sig i sommar. Jag ska gå först tillsammans med henne syster.. Får man bli gladare? Tack älskade du, mitt i all skit som bara precis regnat över mig idag, så lyser du upp allt.. Som vanligt. ÄLSKAR DIG! Längtar sååå mycket till bröllopet!!!





Just de. Jag måste ju ta semester till bröllopet! Wiiiiie!!


Kommentarer

Postat av: Anna

Jo knappen ska bytas ut helt nu. Ooh ska du vara tärna, va kul! Föressten vi har bokat tid på erikslund nu :

Postat av: Pia Hardyson

Men min älskade.. KLART du ska vara min tärna.. utan dig hade jag nog knappt levt idag.. Och du.. Alla bekymmer kommer lösa sig.. Puss puss I love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback