Länge leve Ola!

Kontraktet är skrivet, idag ska vi till banken. Träffa Ola. Fin kille dedär ;-) Vi ringde i måndags morgon och efter lite tjat från mig och mäklaren, prat med svärfars bank så fixade han så vi fick ett JA till lånelöfte så vi kunde buda och vinna vår fina lägenhet :D Egentligen så tar det flera dagar och iaf minst ett möte för att få det lånelöftet så..

Ola är alltså värld allt guld i småland.. Men eftersom att vi inte har det så köpte vi en chokladask till honom..






Nu ska jag till jobb och städa en lägenhet efter en man som gått bort.. Efter diverse omständigheter så ville anhöriga inte göra det, så skämtade jag och sa "ja, får jag betalt så kan jag göra de!". Och på nån vänster fick chefen reda på det så hon frågade mig om jag hade lust o göra de.. jamen varför inte, behöver lite extraslantar nu när vi köpt lägenhet för 1.155.000 kr :P

Puss o hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback